Krok 1: Zrušte naplánované setkání.
Nejlépe se hodí rodinné důvody - vinu hodíte na ostatní a vypadáte starostlivě. Udělejte to několikrát, ale s jistým odstupem, aby pacient neměl dojem, že se mu vyhýbáte schválně. Tím si zajistíte, že si nebude stěžovat či se vás pokoušet kontaktovat, až to uděláte naposledy.
Krok 2: Napište, že se ozvete s náhradním termínem.
Pacienta uklidníte a ujistíte, že je vše v pořádku.
Krok 3: Neozvěte se.
Hotovo.
Jednoduché, že?
Aneb příběh o tom, jak je kavi ztracený případ až do té míry, že s ní ani psychologové nechtějí mít nic společného...
To není o tobě. Určitě má horší pacienty. Jen je to prostě blb, co kašle na svojí práci, protože to se mezi Čechy nosí pomalu stejně tolik jako láska k pivu ;)
ReplyDeleteTaky bych řekla, že v tom nebude nic osobního. Jestli to chápu správně, ten flek je placenej minimálně nebo vůbec, takže není divu, že má na práci i lepší věci xD;; Je to ale škoda, protože ti to prospívalo :/
ReplyDelete