Saturday 28 January 2012

Den bez twitteru

Sobota 28. ledna byla vyhlášena dnem bez twitteru. Stalo se tak po prohlášení, že twitter začne cenzurovat určitý obsah v určitých zemích. Samozřejmě se hned objevil návod, jak tohle obejít, nicméně myšlenka cenzury je tu a proti tomu se musí zakročit - zavelel AnonOps a kavi poslušně zavřela stránku. Jenže jak k tomu přijde takový běžný uživatel, co má tak 20 tweetů denně, když se nebude moci vypsat na twitteru?

Takže mi nezbývá, než to, co bych napsala na twitter napsat sem. Dnes snad autocenzura nebude potřeba, ale nerada bych v tomto trendu pokračovala, jelikož na twitteru můžu napsat téměř cokoliv, zatímco tady tak úplně ne. Uvidíme, jak mi to půjde.


- Den bez twitteru - holy shit, jak já tohle přežiju?

- "Omladina, která se kouká na filmy, vám nepřipravuje pod zadkem revoluci." lol XDD

- 11 ráno, jaká je pravděpodobnost, že manžel ještě spí a že můžu jít na 2. pokus výroby čokolády?

- wau, hypochondrie má i fancy název - Munchausenův syndrom. Manžel to zaručeně má!

- Tak bych se třeba už mohla pustit do zašívání manželova svetru...

- něco mi říká, že kdybych vzala vlnu a upletla mu nový svetr, zabere mi to míň času -_-

- to s tim svetrem prošel válkou v Iráku nebo co? Tolik děr nemá ani ementál -_-

- Tentokrát mi čokoláda krásně ztuhla, chuť taky dobrá, ale chce to víc rumu ^^ #almostthere

- "S partnerem se velmi sblížíte. Tím není míněn pouze sex. Budete mít spoustu času vyjasnit si některé důležité věci." ^_^

- "Nepřipouštíte si první známky nachlazení ani únavy. V současné době jsou pro vás důležitější věci než fyzická pohoda." Přiznejte se, kdo jste mi ten horoskop napsal přímo na tělo?

- Manželovi se prý může vrátit astma. Mohlo by to vypadat nějak takhle, prosím prosím? *-*

- "Ai nante soko ja nakute, ikiteru dake ja tarinakute" aneb cesta BT od sexu k lásce <3

- Už budu muset jít na hodinu. A zrovna se mi chce zpívat (=vyřvávat s hudbou) >.<

- Ještě, že tu hrůzu nikdo neviděl... :X

- ...<3 (no words needed - I just came back from next door)

- Sledovat ho bezradně pobíhat po kuchyni je k nezaplacení! *-*

- "Have fun" To mi řekl poprvé. Oh my god, já vim, že se opakuju, ale vážně - marry me? *-*

- No to si děláte prdel - o 14 dní jsem prošvihla výstavu o Sósekim >.<

- Já se v té Jokohamě ztratím, já už to vidím X_x

- No nic, přežila jsem den bez twitteru. Jdu spát, dnes již bez manželova svetru :( XD

No comments:

Post a Comment