Tuesday 2 July 2013

Výlet po Minami Izu

Dneska jsme si tu v Šiinokijamě udělali volno a vyrazili cestovat. Víkend byl totiž docela vyčerpávající a od pátku nás zase čeká honička. Volno znamená, že nemusím vstávat na sedmou, ale až na devátou, a taky kašlem na úklid a tak. Na snídani se nám tentokrát ale nachomýtl nějaký dědula, který strašně mele, takže mu moc nerozumím, nicméně z něj vypadlo, že potřebuje, aby šel někdo v pátek ráno čistit pláž. A tak jsme se Štěnětem byli naverbováni (pro vysvětlení: Štěnětem nazývám nového Taiwance, který se jmenuje Kjú, podepisuje se Q a v čínské výslovnosti je to Čó. Jen pro představu vám sem hodím fotku, abyste věděli, proč Štěně:
chápete, že? :D
No a s tímhle Štěnětem tedy v pátek vstáváme ve 4 ráno, abysme si mohli jít uklízet pláž (kam se navíc dostanem lodí, které já bytostně nesnáším). Bude sranda!
Dnešek jsme však proflákali, a to především u moře. Nejdřív šel papa nakupovat, tak jsme se ochomýtali okolo, až jsme našli onsen jen pro nohy. Zdarma. No neberte to - zuli jsme se a už se cachtali v horké vodě.
nezbytná fotodokumentace
Pak jsme se vydali k jeskyni Rjúgu, kam se otvorem dostávají mořské vlny a která nemá strop, a tvoří tak strašně pěkné místo. Navíc shora vypadá, že má tvar srdce. Nebýt všudypřítomné havěti (=švábů), tak je to úžasné. Jsou tu spousty krabů poustevníčků a normálních krabů a malých rybiček a voda je průzračně modrá... ach <3

A když už jsme teda byli u pobřeží, tak jsme zašli i na pláže. Pláže já ráda. Já vůbec moře hrozně ráda. Škoda, že jsme se dneska ještě nešli koupat, ale prý je ještě moc chladno (25°C). Na břehu první pláže byl navátý doslova kopec z písku a jako všude tady na Izu byly při pobřeží nějaké ty skály, takže to moc hezky vypadalo. A těch škebliček, co jsem si našla a které hodlám pašovat zpět do Čech XD Mimochodem, zrovna se tu něco natáčelo (já na ta natáčení mám fakt štěstí - tohle je aspoň posedmé a všechna tady v Japonsku).
Dál jsme se dostali ještě na jednu pláž, kde jsme opět prolejzali jeskyně, poskakovaly po skalách a navzájem se fotili, nakonec oběd (ratatouille gallet, při kterém jsem si vzpomněla na naši milou kavárnu CommuniTEA, kde jsme tohle jídlo měli - a bylo mnohem lepší!) a domů. Vyspat se, dodělat resty (mejly atd.) a tak.
Mimochodem, večer se mi do pokoje nafutroval Škopek, promáčknul mi víko kufru a rozvalil se uprostřed pokoje. Tak jsem ho šla otravovat a on tu pak sváděl přímo epickou bitvu s mrkví:

Fotky z dnešního výletu najdete zde: http://kavi3.rajce.idnes.cz/Vylet_po_Minami_Izu

1 comment:

1. Awesomeeeee ♥ příště mě musíš vzít s sebou (*.*)