Tuesday 10 April 2007

Ne, dnes se opravdu nic neděje ;P

nálada: shiawase^^  co poslouchám: Bleach - 5th Opening

To by bylo, abych tady dneska něco nesesmolila! Sice mě žene čas, jelikož chci ještě vidět dva díly Bleach, než se přiřítí mamka z práce, ale to se přežije.
Jestli jste mě dneska potkali, mohli jste si všimnout, že se usmívám (tedy pokud jste mě nepotkali, když jsem odpoledne letěla domů že školy, abych stihla Hvězdnou bránu, to jsem se trochu mračila). Nevyhrála jsem ve Sportce ani jsem nestáhla další díl Heroes. Ne-e. Tomu se říká vyrovnanost. A ta přichází s čím? No s čím?......No s věkem přeci. Oficiálně mám tedy pubertu za sebou a jsem adolescent. Já ovšem něco takového říct nemůžu (to pozná každý, kdo se mnou mluví víc jak pět minut, protože za tu dobu se v hovoru jistě objeví něco, na co můj mozek najde nějakou asociaci, kvůli který dostanu záchvat smíchu).
Vždycky jsem slýchala, že až budu dospělá, tak budu mít rozum. ....Ne, pořád nic :D
- budu umět vařit (podívá se na večeři, kterou měla za úkol jen ohřát, ale nějak zčernala). ...Ne, ani omylem 
- budu pořádnější (*topí se v bordelu a pro ten binec skoro nevidí klávesnici*). ....Ne-e -_-
- budu zodpovědná (*má nohy na stole, je u compu a kašle na úkoly na zítra*). ....Hihi ^^;;
Takže suma sumárum - někdo udělal v kalendáři chybu a mně ještě není 18. Ne-e, ani zdaleka *kroutí hlavou*
Všem, kteří mají mnohem lepší paměť než já a vzpomněli si -> ARIGATOU 
 
A Naty, tohle udělám jako první věc až zítra přijdu do školy --> *hug*

No comments:

Post a Comment