Wednesday 18 April 2007

Nuda, škola a víkend na venkově

nálada: fajn co poslouchám: L's theme

Zase jsem tu dlouho nebyla; nějak na to zapomínám 
O víkendu jsem byla u dědy na venkově. Přesně jak jsem předpokládala - bylo to tam až děsivě depresivní. Ačkoliv v poslední době jsem pořád dobře naladěná, tam tomu tak nebylo. Nejenže hovory byly zabíjeny větami typu: "tu zahrádku vždycky plela babička, proto vždycky byla taková pěkná, ale letos se k ní ještě nikdo nedostal..." GRRR! Jak se na takovýhle věci odpovídá?! Měli by sepsat nějakou knihu, kde by zábavnou formou uvedli, jak se v takových situacích zachovat, jak se tvářit a hlavně co říkat.
Takže jsem to vyřešila tím, že jsem si tam s sebou přivezla tříkilovou hromadu učebnic a sešitů, kycla jsem si na sluníčko a dala se do úkolů. Nějak mi přitom nedošlo, že když tři hodiny dělám výpisky z 18 stránek dějepisu na přímym slunci, spálim se jak prase. No jistě, že jsem rudá jak rak, ale odnesla to jen pravá ruka, pravá strana krku a obličeje. Příště se aspoň musim točit jak kuře na rožni, aby to bylo rovnoměrný.
Nicméně jsem zpět v každodenním koloběhu. Dneska jsme psali písemku z matiky (těžká, moc mi nešla, ale to neva), zítra píšem z matematického semináře (snad bude lepší). Ještě že se můžu odreagovat u Naruta...
Mimochodem, právě jsem ve stavu hledání levného ubytování v Brně na Animefest. Kdybyste někdo měli nějaký pěkný tip, sem s ním :D
btw tohle mi přišlo zajímavý :-P  http://204.157.1.121/~n/news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/6483897.stm.htm
*gotta love it*--->  (by acidicicons)

No comments:

Post a Comment