Sunday 21 January 2007

Netradiční den

nálada:  co poslouchám: Asian Kung-Fu Generation - Naruto 2nd opening

Poslední dobou se začínám chovat divně. Po víc jak roce jsem si zase nalakovala nehty (černě, jak jinak). A většinu včerejška jsem dokonce strávila v nákupním středisku na Chodově, kde jsem byla s kámoškou Natálií. Abyste se nedivili - já obvykle chodim po nákupech, jen když mě k tomu dokope matka, protože nemám co na sebe, a i to je jen párkrát do roka.
Přes veškeré přesvědčování, že tentokrát přijdu včas, jsem vyjela až o patnáct minut později než jsem měla naplánováno. Stihla jsem to jen tak tak. To už se ke mně vrhla Naty, a začla tim, že její mamka čeká v nějakym obchodě a stráží tam rukavice, který jsem zrovna sháněla. Byly poslední. Uf, už jsem se bála, že je neseženu. Pak jsme si společně sedly na kafe v takový moc pěkný kavárně (škoda, že ji budou zavírat) a povídaly si o všem možnym.
Já vim, že to může znít dost nezáživně, ale pro mně je to docela novinka, poněvadž i přes svůj nick moc často do kaváren nechodim. A s kamarádkama už vůbec ne. Takže taková událost, jako je sobotní posezení u kávy a prošmejdění obchoďáku, je pro mne opravdu něčím vzácným a neopakovatelným. Jsem sama ze sebe nadšená - poslední dobou se snažim chovat se otevřeněji a společenštěji. Nevím, jestli se mi to tedy daří, ale snad jo, protože už příští víkend se chystám jít zase ven! Tentokrát na florbalový zápas, na který mě Naty pozvala.
Takže díky Naty, že jsi se mnou šla, a těšim se na sobotu :)

No comments:

Post a Comment