Tuesday 6 February 2007

Víkend za námi

nálada: vygumovaná co poslouchám: Naruto - 2nd opening (to je fakt návykový!)

O víkendu proběhl Pragocon. Bohužel vám o tom nějak zvlášť moc napsat nemůžu, jelikož jsem tam "oficiálně" nebyla. To ovšem neznamená, že jsem tam skutečně nebyla. Dia vyhrožovala, že u mě přespí, zůstalo však jen u toho vyhrožování. V pátek jsem jí neviděla vůbec, zato v sobotu jsme se večer měly sejít. Jenže po esemesce, že ještě dvacet minut bude na přednášce, jsem neměla zrovna ideální náladu. Takže jsem ven vytáhla Šári, která bydlí kousek odtamtud. Nejdřív jsme si daly kolečko okolo jejího baráku (^^) a pak procházely sídliště při příležitostných pohledech na hvězdy.
Potom (o hodinu později - to byla sakra dlouhá přednáška) jsme tedy přišly k osvětlené škole a za pomoci Dii jsme se se Šari dostaly dovnitř, ani jsme nevěděly jak. Ještě jsme stihly konec nějaké přednášky o mecha (ne, fakt netuším o co šlo, pointou však bylo, že se to dá postavit XD). Chtěla jsem se rozepisovat, jak to ti lidi úplně hltali a já nevěděla, jestli jsem divná já nebo oni, ale to si nechám na jindy. Zato poznamenám, že jsem se konečně setkala s jednou z mých menších božstev - gladness.
Chvilku jsme tam pobyly a pak se zase rozešly, já s 34 dývýdýčkama v tašce, z čehož dvě byly moje, zbytek Dii. Hned jak jsem přišla domů, začala jsem vypalovat a vydrželo mi to celou noc až do devíti do rána, kdy si pro ně Dia zase přišla. Řeknu vám, že jsem se asi nejvíc bála, že to můj compík nevydrží. Vydržel, zato já měla v sedm ráno dojem, že na mě ta obrazovka mává O_o. Každopádně jsem si nasyslila nějaký to anime do zásoby, takže nemusim pořád hltat toho Naruta (btw víte, že od pondělka 12. bude Naruto na Jetixu? jsem zvědavá, jak ten překlad zase zmrvěj...)
Ale teď už musim zase padat, jelikož se dneska psala školní slohovka, každej to krásně stihnul a já tam nemám ani čárku :-/

No comments:

Post a Comment