Tuesday 16 January 2007

ty divné dny...

nálada: v pohodě  co poslouchám: Gackt - Vanilla

Měli jste někdy zvláštní den? Připadalo vám, že jsou snad ostatní padlí na hlavu? Nedivte se, oni určitě jsou^^
Mně si sice nic zajímavýho obvykle neděje, ale kamarádka má někdy na exoty fakt štěstí. Tohle je přepis včerejšího rozhovoru:
N: hele,dneska byl nějakej divnej den,nemyslíš? stalo se mi hafo divnejch věcí...
K: například?
N: hele,začalo to tím,že mně po cestě ze školy v metru celou cestu balila nějaká slečna...
K: =-O
N: no...docela pěkná :P
K: :-D
N: ..pak jedu do hudebky a na opatově jde po schodech dolů nějaká typka a na celý metro řve: "jsem prdel! hihihi!! hahaá,já jsem PRDEEEL!!"
K: :-D *láme se smíchy*
N: nastoupila jsem na opatově do metra a naproti přes uličku seděla nějaká další typka,co se celou dobu cpala mandarinkama (pominu to,jak jí furt ta šťáva tekla po bradě) a smála se,sama od sebe,prostě psychicky narušená a furt na celý metro řvala: hihihihahahaaha! a pak si začala olizovat tu šťávu,což byla teda fakt chuťovka...
K: víš jistě, žes nebyla blízko bohnic? :-D
N: ne,opravdu ne... no a po cestě z hudebky mně zastavili dva mormoni a 20 minut mi kázali o tom,jak je důležité věřit v boha...a bla blaaa...když se ptali,jakého jsem vyznání,tak jsem jenom spolkla to "satanista",protože jsem se bála,že mně proklejou nebo tak...tak to už bylo fakt moc,jak mi tam mleli o životních zkouškách,kterými nás bůh testuje :D
K: :-D tak tos dnes měla zábavný den^^ to chce zopakovat:-P
N: pozooor...to ještě nekončí :D
K: ne? =-O co se ještě stalo???
N: seděla jsem v metru u okýnka a na kačáku vystoupila taková...ehm,podivná paní...zastavila se přímo vedle mně (za sklem), položila si batoh na zem,strčila mi svojí prdel doslova do ksichtu a začala se hrabat v tom báglu,lítaly jí tam papíry a ona byla FURT otočená tím zadkem ke mně!!!!!! asi minutu se tam ryla a pak se takovým šíleným způsobem narovnala,přehodila batoh a odkráčela *TIRED* už jsem se pak bála jít na zastávku,co mně tam čeká...
K: a čekalo tě tam něco??
(to už je skoro na knižní vydání XD)
N: ne,díky bohu ne (že by měli ti mormoni pravdu? :D )

No comments:

Post a Comment