Monday 1 May 2006

První květen...

nálada: jsem mimo  co poslouchám: RHCP - Dani California

Byl pozdní večer první máj, večerní máj byl lásky čas...STOP! Tohle už nechci slyšet. Mám plný zuby těhlech veršů. Nic proti panu Máchovi a jeho Máji, ale my jsme to nedávno probírali ve škole a už mi to leze i ušima.
Přesto jsem se dneska vydala ven. Konečně. Tejden jsem byla zalezlá doma a léčila se z nějakýho pitomýho nachlazení. Tak jsem vyrazila do přírody a pátrala po rozkvetlých třešních. Ne, abyste si mysleli, že jsem chtěla odchytit nějakýho vejra a líbat se s nim. Ani mě nehne. Ne, já byla obdivovat krásu rozkvetlých třešní. Viděli jste už někdy něco krásnějšího, než rozkvetlou třešeň uprostřed slunného dne, kdy okvětní lístky poletují ve větru a vzduch je naplněn vůní květů? Já tedy ne.
A teď už zase sedim doma, učim se děják a vůbec mě to nebere. Nemůžu se soustředit. Jsem prostě mimo a přitom nevim z čeho...
Asi mi pořád něco leží v hlavě, ale nemůžu přijít na to, co to je. Asi si půjdu lehnout, jinak ráno nevstanu...
Á, málem bych zapomněla. Donesla se ke mně novina, že se bude natáčet Death note jako anime. Umírám štěstím^^