Thursday 11 May 2006

Pěknej den

nálada : zářim štěstim co poslouchám: KKM - Arigatou (second ending)

Věděli jste, že knihkupectví otvíraj až v 9 hodin? Já tedy ne. Tak jsem tak sebevědomě ve čtvrt na devět do jednoho vyrazila, že si koupim nějakou knížku a koukám, ono zavřeno. Ještě jsem stihla potkat svou třídní, která na mě koukala jak z jara, protože nám škola normálně začíná ve tři čtvrtě na 8...
Když jsem pak dorazila ke škole, koukám, že nám rozkopali chodník. Takže musíme celej ten barák obcházet, což mi tolik nevadí. Co mi vadí je fakt, že s tim nadělaj takovýho rámusu...:-(
No tak jsme alespoň ukecali naší učitelku abysme šli na dvě hoďky na hřiště místo abysme trčeli ve třídě. Tam se naše třída rozdělila na čtyři skupinky - já s holkama jsme si vlezly na písek, kde se obyčejně hraje beach volleybal a já si zase po dlouhý době mohla hodinu a půl vesele pomlčet.
Když jsem si pak teda koupila tu knihu, šla jsem domů a jako obvykle ke compu. Já tu sem snad pořád. Ale dneska se podařilo mýmu bejvalýmu spolužákovi vytáhnout mě ven. Normálně se tu objevil a vyrazili jsme k blízkýmu lesu, kde jsme zase půl hodiny vesele pomlčeli (na mlčení jsem fakt expert :-) Konečně jsem vypadla z baráku do přírody. Byla to fakt změna. Ale dobrá změna. Takže díky, Péťo :-)