Tuesday 25 April 2006

:-)

nálada:  docela v klidu     co poslouchám: NGE - opening

Včera jsem se večer jukla na svůj blog a s jistým překvapením jsem zjistila, že jsem se pár dní pěkně flákala...To jsem celá já. Začetla jsem se do mang, až jsem zapomněla na vše ostatní. Ale dnes jsem zpět! Bohužel moje zobrazování grafiky šlo někam do háje... Můj počítač je prostě nevypočitatelnej... Takže jak tak na to koukám, pro dnešek už jsem zase skončila :-D
Takže ještě než se zdejchnu ke svejm mangám (mimochodem, nevíte, kde by se dalo sehnat Death note v nějakym pěknym jazyce - třeba v angličtině asi od...volume 2-11?) , tak poděkuju Die, že se tady zapojila a taky že na svý stránky www.dia.wz.cz dala odkaz na můj bloček. Díky^^
A úplně nakonec: i když jsem tendle klučina nepřijde (zaplať pánbůh za to - jinak by si o mně myslel ještě horší věci než teď), chtěla bych mu popřát pěkný dnešní osmnáctiletý narozky, protože jsem to dneska ve škole neudělala...
Honza :-)
(no schválně, neni pěknej? toho ale asi žádná holka nedostane...jestli víte jak to myslim ;-)