Wednesday 7 December 2005

O dni otevřených dveří...

Konban wa, mina-san. Uff, jsem tak utahaná, že si dneska dokonce půjdu lehnout před půlnocí :-) Měli jsme dneska ve škole den otevřených dveří a já s pár dalšíma lidma jsme prodávali brožurky o škole a posílali zmatený rodiče a jejich nervózní děti do auly na projev naší řídi. Byla jsem tam sice jen od půl pátý do sedmi, ale mám toho vážně plný zuby (a bolej mě nohy :-) Ale na druhou stranu se mi to hrozně líbilo. Konečně jsem taky měla příležitost bavit se i s klukama z naší třídy, který se se mnou normálně nebaví, a rovněž jsem zkoukla dva studentský filmy, který vznikaly v naší třídě (asi šestkrát každej - už je znám nazpaměť). Na tu hudbu, co se linula z obou filmů jsme pak s kámoškou tak trochu tancovaly a věřim tomu, že ti návštěvníci z nás byli trošku vedle :-) A mimochodem - vydělali jsme slušný peníze (jenom škoda, že všechny jdou škole). Zabralo to hodně času, ale jsem ráda, že jsem v tý škole byla, i když jsem mohla místo toho třeba spát - nedivte se, poslední dva dny jsem spala tak maximálně 9 hodin celkem a dneska jsem měla teprve tři kafe - chce se mi spát...spát... Doufám, že i zejtřek bude za něco stát...

No comments: