Tuesday 20 December 2005

Názory na mě

Dneska jsme ve škole měli takovou "činnost", která spočívala v tom, napsat každýmu, co si o něm myslíme. A takhle jsem dopadla já:

"Moc tě neznám, abych tě mohl soudit, ale nevím, proč se víc nezapojíš do kolektivu. Skoro to vypadá, že se něčeho bojíš. A hlavně buď víc hlasitá ať o tobě víme. Takhle jsi neviditelná a je to škoda."           - Honza


"U tebe mi přijde, že se nedokážeš rozčílit. Na můj vkus až moc tichá. Ty se uzavřeš do svého světa knížek a nic jiného tě nezajímá."                  - Martina


"Strašně tě obdivuju v tom, jak pořád čteš a čteš. Akorát by ses mohla víc zapojovat do společnosti. Ale myslím si, že jsi hodná."               - Tereza


"Jsi hodně zádumčivá a uzavřená do sebe. Komunikuješ s pár přáteli, kteří jsou pro tebe důležití."           - Vašek


"Jsi tichá, klidná a záhadná."            - Zdeněk


"No myslím si, že oba žijeme v úplně jiných světech a nerozumíme si. Jseš hodná  holka a hodně inteligentní. Hodně čteš a znáš dobrý filmy."             - Ondra


"I když působíš nevýrazným dojmem tak musím uznat, že zdání klame. Jsi moc hodná holčina :) A věř mi - netrap se s otravnostma a lá sebevědomí, vzhled atd. Protože ty můžeš být velmi sebevědomá už jen za to, jaká jsi."             - BB


"Jsi člověk, který za 1 rok udělal obrovský krok, hodně ses otevřela společnosti a ostatní teď můžou vidět, že jsi vtipný a přemýšlivý člověk. Ráda s tebou mluvím, protože naše rozhovory dávají smysl :-) Má to hloubku :)"           - Šárka


Díky všem za vaše uchvatný projevy. Ještě musím poznamenat, že se mi sešlo 21 lístečků. 11 lidí mě vidí jako otevřenou holku a celkem v pohodě, 10 píše, že jsem příliš uzavřená a jeden člověk mi nenapsal, jelikož mě nezná XD Tomu se říká správná třída...

No comments: