Friday 16 December 2005

Depka při pátku

Proč vlastně existujou pátky? Teda, já osobně nic proti pátkům nemám, vždyť jsou předzvěstí víkendu. Ale ten dnešní bych nejradši zrušila. Musím ale uznat, že ten začátek nebyl tak špatnej - dokonce sem stihla bus :-) Ale o angličtině sme měli takový divný cvičení, že nám jako pustila nějakou písničku (ne jako, doopravdy) a každýmu řekla slovo, který když uslyšíme máme jít před tabuli a utvořit tam řadu. A já samozřejmě jako jediná zůstala sedět. Jsem asi hluchá jak pařez. A to prej tam to slovo bylo aspoň 6x. Já to neslyšela, ani když mi řekli, kde to je. Dostala jsem z toho pocit, že jsem nejslabším článkem naší poloviny. Ale to není jen to, že neslyšim ňáký pitomý slovo. K čemu mi sakra je, že z testů dostávám dvojky, když se nedomluvim? Ani v tom psaní nejsem nijak dobrá. Když se to vezme kolem a kolem, já vlastně nejsem dobrá naprosto v ničem. Jestliže se říká, že každej člověk je v něčem dobrej, tak sem ta pověstná výjimka, co potvrzuje pravidlo. Jsem totiž antitalent úplně na všechno - psaní, kreslení, zpěv, prostě všechno. Občas si říkám, že bych se na to měla vykašlat. Proč se vlastně snažit, když mi to k ničemu není. Když jezdim domů, z okna autobusu vidim nápis Nekončí jen to, co nezačíná. Jenže můj život začal už hezky dávno. Říkám si, jestli bych teda už tý svý ztracený existence neměla nechat a skončit se svym zpatlanym životem, než to udělá nějakej vypatlanej ožrala autem...
(trošku depresivní, ne?)

No comments: