Tuesday 6 December 2005

dnešní zážitek

Zdravím všechny, kterým se podařilo dohrabat se na můj blog. S konečnou platností jsem se rozhodla, že sem bude nejenom dávat svý povídky (jestli mi nějakou ukradnete, najdu si vás), cizí obrázky atd. ale že vám taky občas budu něco psát. (nečekejte, že mi to vydrží nějak zvlášť dlouho - jsem hrozně líná, neumim psát a navíc mám naprosto nudnej život :) Nicméně si tady z toho udělám takovej malej deníček, i když vim, že to nikoho z vás nejspíš nezajímá...
Začneme jen tak zlehka: Dneska jsme ve škole měli výtvarku a přes impresionismus jsme se dohrabali k japonskýmu anime. Hurá, řekla jsem si, konečně něco záživnýho. Jenže jsem ztratila řeč hned při úvodu, kdy nám profesorka velmi zasvěceně sdělila, že typický anime jsou třeba Pokémoni a že takhle podobně vypadají všechny anime. A když jí to celá třída sborově potvrdila, musela jsem se vyhrabávat zpod stolu...

No comments: