Friday 7 July 2006

Zase nuda...

nálada: groggy co poslouchám: Peha - Za tebou

Uff. Konečně jsem přečetla Death note. Trvalo mi to sice šíleně dlouho a v tom poslednim Raitově projevu jsem se každou chvilku ztrácela, ale mám to za sebou. Huráá! To musim oslavit nějakym jednoduchym anime, u kterýho se nemusí vůbec přemejšlet, protože mám pocit, že mám mozek mimo provoz.
Popravdě, konec mě příliš nevzal. Taky bylo fascinující jakym tempem se vraždilo - dlouho nic, tři úmrtí, dlouho nic. Asi jsem od toho čekala něco víc. Kde jsou ty dny, kdy se ještě kolem motal L...
Před pár dny jsem taky konečně dokoukala Trinity Blood a musím to samozřejmě hned doporučit, protože to opravdu stálo zato. Nechápu, proč jsem to nezkoukla už dřív a proč to sakra skončilo tak divně. Chtělo by to alespoň mangu, jenže ta nejspíš není přeložená do angličtiny (neumíte někdo japonsky nebo alespoň čínsky?). Ach jo...
A ještě jsem zkoukla všech 11 dílů Princess Princess a nedočkavě čekám na 12. Nějaký nápady, kdy by mohl být?
Doporučte mi někdo něco na koukání, onegai. Z mých soukromých zásob mi totiž zbývá jen NGE a to ještě nekompletní...