Saturday 8 July 2006

Ach, ta nostalgie...

nálada: nešťastná & rozčilená co poslouchám: cokoliv, co se týká YYH

Jsem dneska po veeelmi dlouhý době jukla na fanfiction.net do sekce Anime/Manga, Yu Yu Hakusho. Tak jsem se tak rozhlížela po starejch známejch jménech a ...nic. Ani jedno z těch jmen mi nic neřeklo. Hledala jsem teda pár stránek dozadu a pořád nic. Až na nějaký 12. stránce jsem uviděla známý jméno - Lazy fat kitsune. Tenhle člověk se u mě zapsal opravdu skvělejma povídkama, takže jsem se jukla na její profil. Tam mě čekalo oznámení, že s ff končí. Ježiš, něco tak smutnýho už jsem dlouho nečetla. Sice to pro mě asi nebyl vrchol dokonalosti, ale její povídky byly jedny z prvních, který jsem kdy četla a myslim, že mě i hodně ovlivnily. A teď tohle. Ani nevíte, jak mě to sebralo. Na druhou stranu jsem se pak podívala na sebe a viděla, že já jsem vlastně asi taky už skončila. A to bylo ještě smutnější... Čas letí moc rychle, lidi se mění. Kde jsou ty doby, kdy jsem mohla v pohodě zaskočit na Maze-castle a když mi to nestačilo, šla jsem se juknout na Makai-nights. Ani jedny stránky už neexistujou. YYH zapadá prachem. Je mi to sice líto, ale já s tim nic nezmůžu. Všichni, které jsem znala jako autory skvělých ff, se posunuli dál a píšou něco jiného. Někteří nepíšou vůbec. Jako já. Tohle mě sebralo. Proto ta nálada...
Na druhou stranu jsem zaskočila na blog denisa_k., abych se jukla, co udělala s tím, že má zkopírovaný moje obrázky. Ani ťuk. Ještě mi odepsala, že je to jedno. Takže vás teď všechny hrozně moc prosím - nevíte, jak zjistit její IP adresu, abych jí mohla zakázat přístup na tenhle blog? Nemám nervy se s ní pořád hádat a v podstatě jí mám plný zuby. Potom bych případně mohla zrušit zákaz kopírování, alespoň než se objeví nějaký podobný případ, který bych nezvládla domluvou. Ještě vám to jednou zopakuju - můžete si nějaký (nějaký! ne že mi vyberete celou galerii!) obrázky dát na svůj blog, ale pouze s odkazem na zdroj. To se netýká povídek! Jestli svoje věci uvidim někde jinde než na mym blogu, budu nepříčetná!
Ještě dodatek: A týká se to kopírování - jestli ještě najdu jeden jedinej blog, kde budou věci ode mě a nepůjde domluva, smažu tenhle blog. Po té, co jsem dnes objevila blog Kagome.sana, tak už vážně nemám nervy. Takže, ještě jeden a končim! (já vim, že znim hystericky, ale tohle mě vážně vytočilo - zvláště, když mi zkopírovala i povídky - bez jedinýho odkazu na zdroj!)