Monday 10 April 2006

...

naláda: blank co poslouchám: KKM - Opening a druhej ending (furt dokola...)

Co bych dneska tak asi měla psát? Jak proběh víkend? No, nebyl nic moc. Moje matka na mě už zase začíná útočit s tím, že jsem asi blbá a neměla jsem lízt na gympl. Že na něj nemám a měla jsem jít na obyčejnou ekonomku. Nesnášim, když tohle dělá. A že mi to musela říkat zrovna v pátek večer, když jsem měla za sebou fakt děsně kritickej den, tak za to jí vděčná teda fakt nejsem. Měla jsem pocit, že se vše vrací do doby dva roky zpátky - že mezi tím a dneškem neuběh ani den. Tehdy jsem měla svoje "černý období", jestli to tak můžu nazvat... nebudu se rozepisovat, co bylo před dvěma lety - nikoho to nezajímá.
Zase jsem se asi dvakrát řízla. Nevim proč, ale tentokrát to vůbec nebolelo. Ale bylo mi po tom hned líp a zvládla jsem se učit na čtvrtletku z matiky. Nemám ráda, když to dělám, protože pak je těžký to schovat před matkou. Na druhou stranu mi to pomáhá, a proč nevyzkoušet léčbu, když zabírá...
Možná bych se měla dát zase do psaní - to léčí taky a spolehlivějc...
No nic, taky sem ještě můžu napsat, že dneska slavim sedmnáctiny. Už jsem zase o rok starší...to člověka moc nepotěší...