Monday 26 September 2011

Když se něco sere, tak se to sere

Znáte tohle pořekadlo? Měli byste - 100% platí.

Nejen že mám dost problémů s tím Japonskem (btw napsali mi dlouhosáhlý mejl, dekódování mi zabere tak zbytek dne), ale teď se navíc můj dlouholetý kamarád noťas odporoučel. Už zase. Takže jsem včera v noci musela žhavit telefon, dnes ráno jsem nasedla na autobus směr Karlovy Vary a noťas je momentálně v opravně, nikdo neví, co mu je, ani jestli se z toho dostane. Upřímně bych mu raději přála už jen bezbolestnou smrt, neboť od poslední výměny disku už to nebyl on a v posledních měsících se vyloženě trápil.

Zatím se budu muset odmlčet a vůbec netuším, kdy zase budu online, tak se opatrujte a přejte mi hodně štěstí. Bez kompu se totiž, jakožto totální závislák, jen těžko obejdu a už vůbec ne v Japonsku.

No comments:

Post a Comment