Friday 20 May 2011

Troška sebechvály před velmi depresivním obdobím

Dneska jen kratičce - udělala jsem si krásné kolečko knihovna-sekretářka na anglistice-Šimáčková-studijní-kopírka-studijní-knihovna-studijní-sekretářka na kasu, do toho vrazila oběd s Miki a mám splněné studijní povinnosti a odevzdanou bakalářku. Byl to sice boj, ale přeci jen jsem se tedy dohrabala ke státnicím.
Takových je nás ale nějak málo - většina lidí z mého ročníku buď nejde ke státnicím, nebo nemá bakalářku. 

Byla bych proto na sebe strašně hrdá, kdybych nebyla tak vyděšená z toho, že jedny státnice mám za 10 dní, druhé 14 dní potom a obhajobu den nato. Jako lidi, možná jsem dobrá, ale takhle dobrá teda rozhodně nejsem. Jsem zvědavá z kolika věcí mě vyhodí - tipuju 2 (to abych nebyla úplný pesimista) XD

Tak takhle ta nádhera vypadala.

No comments:

Post a Comment