Wednesday 4 June 2008

Už nejsem studentka

nálada:  jde to  co poslouchám: X-japan - Crucify my love
Konečně zas chvilka volnýho času! A samozřejmě pár novinek...
Minulej tejden proběhly na našem gymplu maturity. Já jsem nastoupila hned v pondělí odpoledne, za což jsem hrozně moc vděčná, jelikož bych nejspíš nervově nevydržela čekat třeba až do čtvrtka. Hned na semaforech jsem uviděla čísi zrzavou kštici - Šári přišla jakožto morální podpora :-) Rozhodně mi to pomohlo, protože jsem se pak cítila klidnější.
Prvním předmětem byla matika, který jsem se zas tak moc nebála, i když jsem se na ní koukla teprv den předtim někdy k večeru. Chytla jsem paraboly a hyperboly, ne zrovna moje nejoblíbenější téma, ale šlo to. Zato angličtina byla fakt horor. Téma Sports & games bylo jedno z nejhorších možných, tedy alespoň pro mne jakožto neuvěřitelného leňocha (to ň není překlep, to je schválně^^). Ono se není co divit, téměř každé téma bylo strašné, zvláště pro někoho, kdo se naučil jen šest otázek z 28...*hihi*  Měla jsem pocit, že jsem neřekla téměř ani ň a že si tu otázku celou odříkala profesorka, a celou dobu jsem se pak bála, že jsem to neudělala a že si to v září zopakuju. Čeština byla vcelku dobrá - nové směry po roce 45 (zaplať pánbůh, že jsem nedostala tu poezii po roce 45, to by bylo v háji) a zemák taky ušel (J, JV a JZ Asie). No a po stresující půl hodině nám oznámili výsledky: 2,3,2,2. Skvělý! Prolezla jsem! (a taky to samou radostí obrečela).
Pak v pátek jsme měli předávání vysvědčení na Bertramce. To jsem taky obrečela (buď začínám být hysterická nebo je to tím, že jsem samovolně přestala brát prášky, nevím). Večer byla after party, kde jsem ale nemohla být - už ve 4 jsem s mamkou odjížděla do Olomouce. Tady se v sobotu konaly zkoušky, kde jsem se potkala s T'sal (konečně někdo, koho znám, sláva). Jinak Olomouc je děsná díra - tedy alespoň pro pražandu jako jsem já; zjištění, že pracovní doba v sobotu je od 8 do 12 a neděle zavřeno, bylo naprosto šokující. Ale mají moc pěkný zastávky tramvají (a levný jízdný). No a v úterý jsem byla v Brně, čímž jsem ale prošvihla zkoušky v Praze. Hold se nedá nic dělat, zkusím to příští rok. Teď už mě čeká jen matika v pátek 13.6. a zemák 18. na geografii. Jo, a tuhle sobotu dozoruju Scio testy u nás na gymplu, tak doufám, že tam nebudou zas takoví "chytráci" jako minule (kroutí hlavou, co je to za magory).
Tak to byly novinky a já teď jdu sledovat cokoliv, co je animovaný, japonský, s anglickejma titulkama a nejmíň dvěma bishíkama ^_^
btw. šári, jdeš v sobotu taky na scia? nějak jsem to zapomněla...eh *kapka*