Sunday 4 November 2007

Deprese nastupuje

nálada: ... co poslouchám: rozhodně ne to, co bych chtěla :(

Depresivní víkend. Jinak se to snad ani nazvat nedá.
Hned v pátek jsme vedly noční debatu s Naty, která by se jinak než pesimistickou nazvat nedala. Zabrečely jsme si, postěžovaly jsme si jedna druhé, a nevím, jak ona, ale já se ještě pro dobrej pocit pokusila opít kombinací rum-vodka-vaječnej likér. Nic moc, ani to nezkoušejte.
Sobota byla ve znamení učení, takže jsem se nijak nemohla odreagovat. A večer jsem si přečetla nějakou lehce depresivně-hororovou povídkou.
No a dneska už samotný probuzení nic moc. To víte, vlezu do kuchyně a klec, kde obvykle vyřvává Pepík, je prázdná. A to jako úplně. Umřel dneska v noci. Když jsem si uvědomila, jak jsem na něj vždycky ječela, když mi ohryzával sešity z matiky a slintal mi na myš, bylo mi do breku. Nějak jsem si na něj za těch 9 let zvykla a teď mě už nikdo nebude vítat, až se připlazim domů z toho ústavu pro slabomyslný :'-(
Takže tu můžu jen napsat Rest in peace...