Saturday 19 August 2006

Zase pátek...

nálada: sedim  co poslouchám: Get Backers - 2nd Ending (Namida no Hurricane)

Tak dnešní večer jsem strávila na policejní stanici. Strašně zábavná budova. Měli tam takový úžasný lavice jak u zubaře až na to, že tyhle se díky nerovnosti podlahy houpaly, a celkem nový nudně dřevěný stoly. Je vidět, že na vybavení čekárny teda fakt šetřej. Kolem se pořád producíroval nějakej zadrženej cikán s poutama a po chodbě bylo slyšet cvakání psacího stroje. Naštěstí jsem vypadla asi za hodinu, takže to nakonec nebylo tak zlý. Jinak jsem tam byla kvůli nějakejm jedenácti- a dvanáctiletejm holkám, co nakradly nějaký serepetičky asi za 2000 Kč... By mě docela zajímalo, kam to schovávaj. Možná to bude znít divně, teda aspoň někomu, ale já nikdy nic neukradla. Já to ani neumim. Totiž když přijdu do krámu, tak mám vždycky pocit, že přitahuju pozornost, takže by to ani nešlo (ne, že by se mi chtělo, to teda ne).
btw teď jsem jukla z okna a strašně krásně tam září měsíc. Jukněte na něj taky :-)