Monday 20 February 2006

...

nálada:  nic moc   co poslouchám: Good Charlote - We believe

Gomen nasai, že jsem teď asi tři dny kašlala na tenhle blog. Narazila jsem totiž na nový anime, který musim bezpodmínečně vidět - Kyou kara maou! To je nářez! Nemám sice tucha, kolik to má dílů, ale to neva - zkouknu je všechny. Současně sleduju DNAngela a Get Backers, takže mi to zabírá hromadu času, ale to neva. Zatim skoro všechno stíhám - teda kromě blogu a školy. Co mě však trápí je moje kamarádka. Sedí s holkou, kterou nejmíň polovina třídy nesnáší, včetně mě. Já vim, že mi nepřísluší soudit druhý, ale ona si chodí do školy jak chce a kdy chce, vždy se nese na těch svejch podpatcích s kabelkou v ruce, smrdí od cigaret a myslí si kdovíjak není úžasná. Ale o to nejde. Ta moje kamarádka vždy prohlašuje, že s ní sedět nechce a že jí mám podobný nápady zatrhávat. Když miss dokonalá není ve škole, sedí moje kámoška s někym jinym, třeba se mnou. Ale jakmile se miss kašlu-na-školu objeví, kašle na mě nebo na toho s kym sedí a běží k ní, div si nezláme nohy. A je jí nejspíš jedno, co to tomu člověku udělá. Druhá moje kamarádka - L. - to hezky vystihla - když se ta moje kamarádka oháněla výmluvou, že já vlastně s nikym sedět nechci, L. řekla, že ne že bych nechtěla s nikym sedět, že prej chci sedět právě s ní, s tou kamarádkou miss ó-já-jsem-tak-úžasná. A mě nezbylo než se smutně usmát.
Já vim, že tohle budeš možná číst. Tohle jsem ti chtěla říct, ale nikdy jsem se k tomu nedostala tak blízko. Můžeš si říkat, že jsem nespravedlivá a chovám se k miss bez-kabelky-ani-ránu hnusně, ale podle mně si to zaslouží. Proto jsem měla dneska ráno tak špatnou náladu, když se k tobě připojila na semaforu. Zapomínáš na okolí, když si s ní. Co ona má a já ne? Snad to záškoláctví? Přitahuje tě ten smrad cigaret? Chceš snad bejt jako ona? Víš co - zapomeň na to...