Sunday 15 July 2007

Sobotní setkání se spolužačkou

nálada: uvařená co poslouchám: Frekvenci 1

Fuj, takový vedro dneska a já se celejch pět hodin plahočim v lesích na houbách. To by se mělo zakázat!
Aspoň že včerejšek byl fajn. Po dlouhý době jsem šla s Naty "opít se frappém." Můj pojem o čase se odporoučel, takže jsem dorazila asi o 20 minut pozdějc, což ale bylo vlastně dobře, protože jsem v metru potkala Šári, která šla s rodiči do kina na Piráty. No, a Naty zas říkala, že viděla Dominiku od nás ze třídy.
To je hrozně zajímavý: já jsem dva tejdny na prázdninách, nepotkám ani nohu a jednou vylezu ven a hned se tam všichni shromažďujou. Fakt zajímavý.
S Naty jsme probraly všechny její tak trochu vypatlaný kámoše (nic proti nim, ale taky někdo máte pocit, že byste měli odjet do Himalájí, jelikož je tam halucinogenní vzduch a rostou tam modrý rostlinky??), prohlídly si všechny možný botky na léto ale pouze v nelidskejch velikostech, prohledaly knihkupectví ve snaze najít knihu o rakovině (optimistické, že?) a taky zkoukly nejnovější bižuterii (sdílíte někdo názor, že lidé, co vymýšlejí módní trendy, jsou krvežízniví komunisti - lebky a třešně - ?). Pak jsme to naše uskupení zas rozpustily s tím, že se zas někdy uvidíme...:-)